مدیران متولی طرح جهش ملی مسکن، جهادی و انقلابی حرکت کنند
مدیران متولی طرح جهش ملی مسکن، جهادی و انقلابی حرکت کنند
استاندار همدان با بیان اینکه دستگاه‌های ذیربط باید در جهت سرعت بخشی به طرح جهش ملی مسکن تلاش کنند، گفت: ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های متولیِ جهش ملی مسکن، جهادی و انقلابی حرکت کنند.

به گزارش همدان تیتر، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان، اظهار کرد: دستگاه‌های ذیربط باید در جهت سرعت بخشی به طرح جهش ملی مسکن تلاش کنند.

وی بیان کرد: مردم در زمینه مسکن مشکل اساسی دارند، مسئولان  تکالیف خود را پاس‌کاری نکنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه گرانی مسکن خانه دار شدن را برای اقشار متوسط را تبدیل به رویا کرده است، افزود: ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های متولیِ جهش ملی مسکن، جهادی و انقلابی حرکت کنند.

وی تصریح کرد: مدیران در نسبت به انجام و اجرای پروژه مسکن استان سرعت‌عمل و دقت داشته باشند، مطالبات مردم در زمینه مسکن بسیار جدی است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه زمین‌هایی که در اختیار طرح جهش ملی مسکن قرار گرفته است می‌تواند در گسترش و توسعه شهر همدان کمک کند، ادامه داد: مجموعه راه‌ و شهرسازی، رفع مشکلات و مطالبات مردم در زمینه تامین مسکن را شبانه روز پیگیری کند.

وی تاکید کرد: مدیران و مسئولان وقتی مسئولیتی را برعهده می‌گیرند، به معنای این است که باید به مردم و مجموعه‌های نظارتی پاسخگو باشند.

استاندار همدان با اشاره به وضعیت و قیمت سرسام‌ آور مسکن در سطح کشور به‌ویژه استان همدان افزود: جایز نیست مردم منتظر تشریفات اداری و سازمانی مسئولان باشند و مدیران و مسئولان استان که متولی نهضت ملی مسکن هستند، برای به‌سرانجام رساندن این امر، به‌ کار خود سرعت ببخشند.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل مردم در زمینه مسکن، در وضعیت کنونی فرصتِ دفع‌ وقت نیست، اضافه کرد: امیدواریم نظام مهندسی در کنار مجموعه‌های فنی، مهندسی و دیگر نهادها ذیربط، نظارت خوبی بر عملکرد مهندسین ناظر را داشته باشد.

قاسمی فرزاد یاداور شد: انتظار می‌رود شهرداری و نظام مهندسی استان، موضوع فرآیند طولانی صدور پروانه را حل و در مدت کوتاه و کمتر از یک ماه صادر شود.

وی با بیان اینکه در طراحی سایت‌های نهضت ملی مسکن، فضاهای عمومی همچون پارک‌ها دیده شود، گفت: اولویت واگذاری مسکن با نیروهای نهاد یا دستگاه‌اجرایی است که زمین را در اختیار طرحِ جهش ملی مسکن قرار داده‌ است.

استاندار همدان در پایان تاکید کرد: برای به نتیجه رساندن مسائل و پرونده‌های مسکن استان، جلسه شورای مسکن، منظم و مستمر برگزار شود.

انتهای پیام/