رشد ۴۰ درصدی بازرسی گشت های مشترک از بازار همدان
رشد ۴۰ درصدی بازرسی گشت های مشترک از بازار همدان
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: بازرسی ها از واحدهای صنفی در قالب گشت های مشترک با رشد ۴۰ درصدی همراه بوده است و هر هفته ۱۸۰ تا۲۰۰ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل می شود که این بازرسی ها توسط اداره کل تعزیرات ، سازمان صمت ، جهاد و اصناف می باشد.

به گزارش همدان تیتر، اسداله ربانی مهر معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان در جلسه کار گروه آرد و نان شهرستان همدان با تاکید بر تقویت نظارت و بازرسی ها گفت :با توجه به اهمیت سلامت شهروندان ، بازرسی از مراکز حساس چون نانوایی ها، رستوران ها و مراکزتهیه کالاهای اساسی به صورت ویژه و جدی انجام میشود و با متخلفین برخورد قانونی میشود.

مهر معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان بیان کرد: بازرسی ها از واحدهای صنفی در قالب گشت های مشترک با رشد ۴۰ درصدی همراه بوده است و هر هفته ۱۸۰ تا۲۰۰ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل می شود که این بازرسی ها توسط اداره کل تعزیرات ، سازمان صمت ، جهاد و اصناف می باشد.

ربانی مهر افزود: گشت های مشترک چهار دستگاه نظارتی به صورت هفتگی از واحدهای صنفی بازرسی و نظارت دارند و هدف اصلی آرامش در بازار و رضایت شهروندان است.

وی تاکید کرد: ۷ مرکز خرید گندم در شهرستان همدان وجود دارد که امسال خرید تضمینی گندم از کشاورزان را انجام می دهند، مراکز خرید گندم باید بهداشتی و دارای مدیر فنی و مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی باشد که رعایت استانداردهای بهداشتی آنها تضمینی باشد.

همچنین ربانی مهر عنوان کرد: بانک کشاورزی اقدامات لازم جهت اختصاص تسهیلات موردنیاز خرید تضمینی گندم را انجام دهد.خرید تضمینی گندم در سال جاری در شهرستان همدان با برنامه ریزی و همکاری دستگاههای مجری انجام خواهد شد

انتهای پیام/