راهپیمایی روز قدس در ۷۲ نقطه از استان همدان برگزار می‌شود
راهپیمایی روز قدس در ۷۲ نقطه از استان همدان برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس در ۷۲ نقطه از استان همدان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

جت‌الاسلام «سیدحسن فاضلیان» رئیس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار همدان تیتر اظهار داشت: مراسم راهپیمایی روز قدس امسال پس از دو سال که به‌صورت خودرویی برگزار می‌شد، امسال به صورت حضوری با حضور مردم دارالمومنین استان همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در ۷۲ نقطه از استان همدان برگزار خواهد شد، گفت: در شهر همدان به‌عنوان مرکز استان همدان نیز این مراسم ساعت ۱۱ روز (جمعه)، ۹ اردیبهشت از میدان امام خمینی (ره) این شهر آغاز و در محل نماز جمعه (حسینیه امام خمینی) به اتمام می‌رسد.

حجت‌الاسلام فاضلیان افزود: در سایر نقاط استان نیز این مراسم در مراکز اصلی شهر‌ها و در محل‌های اقامه نماز جمعه با حضور مردم برگزار خواهد شد.

وی در پایان با تأکید بر لزوم هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس در همدان، گفت: روز قدس نماد ایستادگی و مقاومت مردم در برابر اشغالگران صهیونیست است و امسال هم مردم همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور، انزجار و نفرت خود را از صهیونیست اشغالگر نشان خواهند داد.

انتهای پیام/