دفاع مقدس از نقاط اقتدار نظام است
دفاع مقدس از نقاط اقتدار نظام است
معاون سیاسی استاندار همدان با تاکید بر اینکه در اجرای برنامه‌های دفاع مقدس همه دستگاه‌های اجرایی با تمام ظرفیت باید پای کار بیایند، گفت: چون دفاع مقدس، از نقاط اقتدار نظام ما است و فرمانداران باید در اسرع وقت ستاد را تشکیل دهند.

به گزارش همدان تیتر، «حسن رضانیا» معاون سیاسی استاندار همدان امروز (یکشنبه) در ستاد گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حضرت زینب (س) بعد از حادثه عاشورا فرمودند که چیزی جز زیبایی ندیدم و دفاع مقدس هم که به تاسی از آنچه در حادثه کربلا رخ داده چیزی جز زیبایی نداشتیم و این زیبایی‌ها هم باید برجسته شود و وارد زندگی مردم شود.

وی با تاکید بر اینکه زیبایی دوران دفاع مقدس باید به عرصه و صحنه زندگی مردم ورود پیدا کند، افزود: جنگ و دفاع مقدس را مردم اداره کردند و ادامه و استمرار این کار و بزرگداشت‌ها باید با حضور مردم اتفاق بیفتد، اگر می‌خواهید امری ماندگاری داشته باشید آن را وارد زندگی مردم کنید.

رضانیا خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مرتبط فقط باید هماهنگی کارها را انجام دهند و در اصل مردم باید در صحنه بیایند، که نمونه بارز آن را در دهه اول محرم مشاهده کردید و مردم ارادت خودشان را به اهل عصمت و طهارت نشان دادند.

وی با اشاره به توهین به سردار شهید همدانی گفت: این توهین باعث شد مجدد بین سرمایه اجتماعی و نظام پیوند ایجاد شود و دشمنان انقلاب نمی‌توانند اینگونه مراسمات که مردم را به ولایت پیوند می‌دهد تحمل کنند.

معاون سیاسی استاندار همدان عنوان کرد: کدام‌ ملت با قهرمان‌های خودش اینگونه برخورد می‌کند، که این افراد سقوط کرده می‌خواهند الگوهای ما را کم ارزش کنند که به لطف خدا نتوانستند و نمی‌توانند‌.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در اجرای برنامه‌های دفاع مقدس همه دستگاه‌های اجرایی با تمام ظرفیت باید پای کار بیایند، گفت: چون دفاع مقدس، از نقاط اقتدار نظام ما است و فرمانداران باید در اسرع وقت ستاد را تشکیل دهند.

رضانیا متذکر شد: هفته دفاع مقدس امسال باید نسبت به سال‌های قبل تفاوت داشته باشد، ما در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت ضعیف عمل کردیم، باید از ظرفیت‌هایی که می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت را تبیین کند به خوبی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت با همه ارزش‌هایش باید در زندگی نسل جوان قرار گیرد و باید این مفهوم را در دل زندگی مردم ببریم.

انتهای پیام/