تلاش در تحقق شعار «مکتب فاطمی، نسل سلیمانی» در کمیته‌های مردمی بانوان
تلاش در تحقق شعار «مکتب فاطمی، نسل سلیمانی» در کمیته‌های مردمی بانوان
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: در کمیته مردمی بانوان، اقشار مختلف با محوریت خانواده و جمعیت فعالیت می‌کنند و در جهت تحقق شعار «مکتب فاطمی، نسل سلیمانی» که اشاره به بحث فاطمیه و سردار سلیمانی دارد فعالیت می‌کنند و هدف این است که نسلی سلیمانی تربیت شود.

حجت‌الاسلام «وحید عباسی» سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار همدان تیتر، اظهار داشت: امسال مدیریت برگزاری مراسمات ملی و مذهبی به ستادهای مردمی واگذار شده و خود مردم پای‌کار هستند.

وی افزود: در نظر گرفته شده که دیگر دستگاه و سازمان‌ها از حالت مدیریتی خارج شوند و به سمت تسهیل، پشتیبانی و حمایت از ستاد‌های مردمی پیش روند.

عباسی با بیان اینکه تعدای کمیته ذیل ستاد‌های مردمی تشکیل شده است، اضافه کرد: این کمیته‌ها همچون کمیته پشتیبانی و جذب منابع ملی، کمیته هماهنگی اداری و روابط عمومی، کمیته بانوان کمیته مراسم و عملیات، کمیته روستایی، کمیته ستایشگران و شاعران، کمیته اقشار و اسناد، کمیته دانشجویان و اساتید، کمیته فضای مجازی و تولیدات رسانه‌ای، کمیته مبلغین و کمیته بانوان است.

وی ادامه داد: در کمیته بانوان، اقشار مختلف با محوریت خانواده و جمعیت فعالیت می‌کنند و در جهت تحقق شعار «مکتب فاطمی، نسل سلیمانی» که اشاره به بحث فاطمیه و سردار سلیمانی دارد فعالیت می‌کنند و هدف این است که نسلی سلیمانی تربیت شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه هدف از تشکیل ستاد مردمی جلوگیری از پراکنده‌کاری است، گفت: هدف از تشکیل ستاد مردمی این است که در کنار فضای سنتی هیئت، یک هماهنگی و هم‌افزایی بین هیئت‌های مختلف ایجاد شود.

انتهای پیام/