برگزیدگان دهمین جشنواره ادبی «یوسف» استان همدان مشخص شدند
برگزیدگان دهمین جشنواره ادبی «یوسف» استان همدان مشخص شدند
«برخوردار» با اشاره به برگزیدگان دهمین جشنواره ادبی «یوسف» استان همدان، گفت: سه اثر در دهمین جشنواره «یوسف» استان همدان برگزیده شده و برای شرکت در بخش ملی این جشنواره، به دبیرخانه ملی جشنواره ادبی «یوسف» ارسال شدند.

«محمد برخوردار» دبیر اجرایی دهمین جشنواره ادبی «یوسف» استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار همدان تیتر اظهار داشت: در دهمین دوره جشنواره ادبی «یوسف» ۸۰ اثر از هنرمندان همدانی به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه جشنواره ادبی «یوسف» در ۲ بخش بزرگ‌سال و نوجوان و بخش ویژه «داستان شهیدان» برگزار شد، ادامه داد: در بین آثار ارسالی، سه اثر از استان همدان به بخش ملی این جشنواره ارسال شد.

برخوردار توضیح داد: «مرتضی قائمی» به‌عنوان دبیر علمی و «منیژه زارعی»، «زهرا خسروی»، «صدیقه زودرنج»، «منصوری»، «سیدمهدی مسبوق»، «فرهاد نظری»، «حسن سجادی‌پور»، «محمد آهی»، «ابوالفضل یداللهی اصلان»، «سیاوش مرادی»، «حسین چراغی‌وحش» و «رضا صادقی‌شهپر» هیئت داوران جشنوراه ادبی «یوسف» در استان همدان را تشکیل می‌دادند.

وی با بیان این‌که سه اثر در دهمین جشنواره «یوسف» استان همدان برگزیده شده و برای شرکت در بخش ملی این جشنواره، به دبیرخانه ملی جشنواره ادبی «یوسف» ارسال شدند، تصریح کرد: داستان «کافه مهتاب» اثر «سمانه مستقیمی»، داستان «فصل سنجدها» اثر «لیلا گودرزیان‌فرد» و داستان «به نام علیرضا» اثر «فاطمه بگ‌زاده» به ترتیب مقام اول تا سوم این جشنواره را در استان همدان، از آن خود کردند.

دبیر اجرایی دهمین جشنواره ادبی «یوسف» استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین در این دوره از جشنواره، «مهسا مظفری» با اثر «مرد و قولش»، «مسعود ویژه» با اثر «بمبی که عمل نکرد»، «الهه افسری» با اثر «طعم آب» و «مریم مهدوی‌حرمت» با اثر «دوست ناخوانده»، شایسته تقدیر شدند.

انتهای پیام/