سلامت، یکی از شاخصه‌های مهم توسعه‌یافتگی هر کشوری است
سلامت، یکی از شاخصه‌های مهم توسعه‌یافتگی هر کشوری است
استاندار  همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته بیمه سلامت پیامی صادر نمودند.

به گزارش همدان تیتر،  متن پیام علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان به مناسبت هفته‌ی بیمه سلامت به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی

بدون تردید سلامت، یکی از شاخصه‌های مهم توسعه‌یافتگی هر کشوری است و جامعه سالم بسترساز توسعه، رشد و بالندگی در تمامی عرصه‌ها محسوب می‌شود.

از این رو پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به ویژه در #دولت_مردمی_و_انقلابی_ایران_قوی، اقدامات و برنامه‌های ارزنده‌ای در جهت بهبود و ارتقاء سطح سلامت، کاهش دغدغه مالی و افزایش امید به زندگی هم‌وطنان صورت گرفت و سلامت به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم و رئیس‌محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در اولویت قرار گرفت.

سازمان بیمه سلامت ایران با توسعه بیمه سلامت همگانی موجبات تسهیل دسترسی مردم شریف ایران اسلامی به خدمات بیمه سلامت را فراهم نمود و هفته بیمه سلامت که هر ساله همزمان با سالروز تصویب قانون بیمه سلامت همگانی در کشور آغاز می‌شود، فرصت مغتنمی است تا اقدامات، فعالیت‌ها و خدمات این سازمان، ارزیابی و دستاوردهای ارزشمند آن تبیین و تشریح گردد.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته‌ی بیمه سلامت، از خدمات و تلاش‌های مدیران و مجموعه کارکنان خدوم اداره‌کل بیمه سلامت استان همدان قدردانی نموده و از پروردگار متعال توفیق روزافزون ایشان را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه) و سایه‌ی رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (حفظه‌الله‌تعالی) در خدمت به آحاد مردم شریف ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.