بازدید میدانی استاندار همدان از بازار همدان و دیدار چهره‌به‌چهره با کسبه و مردم
بازدید میدانی استاندار همدان از بازار همدان و دیدار چهره‌به‌چهره با کسبه و مردم
علیرضا قاسمی‌فرزاد همزمان با دهه تولید و تجارت و به مناسبت گراميداشت دهه ی اصناف با حضور معاونین، رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف از بازار مرکزی همدان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، امروز به مناسبت روز اصناف در بازار همدان حضور یافت و ضمن تبریک این روز به کسبه‌ی بازار و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با مردم، بر لزوم همکاری همه‌ برای ثبت جهانی «هگمتانه و مرکز تاریخی همدان» تأکید کرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد همزمان با دهه تولید و تجارت و به مناسبت گرامیداشت دهه ی اصناف با حضور معاونین، رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف از بازار مرکزی همدان بازدید کردند.

استاندار همدان با حضور در بین مردم همدان در فروشگاه‌های عرضه کالا و واحدهای صنفی ضمن بازدید میدانی و بررسی وضعیت کالاهای مورد نیاز مردم در فروشگاه‌ها پای درد و دل و دغدغه مردم استان همدان ایستاد.

در این دیدارهای چهره به چهره اقشار مختلف اصناف همدان ضمن ابراز خرسندی از حضور و دیدار با نماینده عالی دولت در استان همدان در بین آحاد جامعه، دغدغه و مسائل و درخواست‌های خود درباره ی وضعیت تنظیم بازار را با استاندار همدان مطرح کردند.
علیرضا قاسمی فرزاد در جریان این بازدید با جمعی از بازاریان دیدار و گفت وگو کرد و با اهدای گل، روز اصناف را به آن ها تبریک گفت.

گفت وگوی بی واسطه با مردم، پیشکسوتان و بزرگان بازار از بخش های قابل توجه در این بازدید بود.

استاندار همدان بعد از شنیدن صحبت های اصناف و مردم، دستورات لازم در خصوص پیگیری موارد مطرح شده را صادر کرد.

 

انتهای پیام/