اعزام زائرین استان همدان و کردستان از فرودگاه بین المللی همدان به سرزمین وحی
اعزام زائرین استان همدان و کردستان از فرودگاه بین المللی همدان به سرزمین وحی
مدیر حج و زیارت استان همدان از اعزام ۸۱۰ زائر همدانی به حج تمتع سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: اعزام زائرین استان همدان و کردستان از فرودگاه بین المللی همدان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

محسن ساغرچی، مدیر حج و زیارت استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار همدان تیتر، اظهار  داشت:  ثبت نام و انتخاب کاروان متقاضیان حج تمتع با ظرفیت ۸۱۰ نفر در قالب ۶ کاروان در استان آغاز شده است.

وی بیان داشت: ثبت نام زائرین حج تمتع از یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت ۱۰ آغاز شده و افرادی که از سال ۹۹ در کاروان‌های حج تمتع ثبت نام کرده اند و دارای قبض ودیعه گذاری تا تاریخ ۱۳۸۶/۰۳/۲۲ به قبل هستند و تاریخ تولدشان از ۱۳۳۶/۰۴/۱۰ به بعد بوده در کاروان یا به صورت غیر حضوری و یا رزرو در سایت reserve.haj.ir ثبت نام نموده اند.

ساغرچی متذکر شد: زائران باید تزریق سه دوز واکسن داشته باشند که اگر دو دوز زده باشند دور سوم را می‌توانند سینوفارم یا آسترازانکا بزنند.

وی یادآور شد: گذر نامه باید تا ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ معتبر باشد و افرادی که گذرنامه ندارند سریعتر برای اخذ گذرنامه جدید مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت استان همدان اظهار داشت: طبق برنامه ریزی پرواز زایرین استان همدان و کردستان از فرودگاه بین المللی همدان در اواخر خرداد ماه سال جاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/