ارتقای کیفیت نان از مطالبات به حق مردم است
ارتقای کیفیت نان از مطالبات به حق مردم است
استاندار همدان گفت: آرد تحویلی به نانوایی‌های استان باید از کیفیت و استانداردهای لازم برای پخت برخوردار باشد و مردم و شهروندان را راضی کند.

به گزارش همدان تیتر، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار کرد: ارتقای کیفیت نان را جزو اولویت های دولت سیزدهم است و دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نگاه تخصصی و کارشناسی به مسائل آرد و نان دارد و کیفیت آرد و نان مورد توجه ویژه است.

استاندار همدان گفت: آرد تحویلی به نانوایی‌های استان باید از کیفیت و استانداردهای لازم برای پخت برخوردار باشد و مردم و شهروندان را راضی کند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: کارخانه های تولید آرد استان باید به فناوری نوین برای ارتقا کیفیت در تولید آرد، بسته‌بندی و حمل و نقل مجهز شوند.

استاندار همدان گفت: راهکارهای رفع مشکلات تولید آرد طبق قانون و ضوابط تدبیر شود تا روند رفع مشکلات تسهیل شود.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: تقسیم گندم وارداتی به صورت متوازن بین کارخانجات صورت می‌گیرد اما کارخانجات تولید آرد باکیفیت مرغوب و مطلوب مورد توجه ویژه هستند.

وی افزود: در خصوص حمل و نقل باید شیوه‌ رقابتی اتخاذ شود تا کیفیت ارائه خدمات ارتقا یابد.

استاندار همدان، ارتقای کیفیت نان را یکی از مطالبات به حق مردم دانست و گفت: استان همدان در مجموع دارای حدود ۲ هزار واحد نانوایی می باشد که در جهت ارتقای کیفیت نان سبوس گیری از آرد باید مطابق با استاندارد صورت گیرد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه کمبود آرد در استان نداریم گفت: عرضه نان باید تا عصر هنگام و غروب آفتاب صورت گیرد و در این راستا در صورت نیاز، آرد نانوایی‌های پر مشتری تأمین می‌شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه سبوس گیری باید مطابق با استاندارد باشد، گفت: طبق مصوبه ملی سهمیه آرد مقرر شد در اختیار استان قرار گیرد تا بتوان بر اساس کارکرد نانوایان، آرد توزیع شود.

وی گفت: ظرفیت سنجی کارخانه‌ها و میزان و نحوه فروش آرد باید در دستور کار قرار گیرد تا با تحلیل آماری بتوان وضعیت کیفیت آرد توزیعی از سوی کارخانه‌ها را ارزیابی کرد و سهمیه گندم آن را افزایش داد.

انتهای پیام/