هزینه های درمان نازایی و ناباروری پرداخت شد
هزینه های درمان نازایی و ناباروری پرداخت شد
 مدیرکل بیمه سلامت همدان گفت: هزینه های درمان نازایی و ناباروری 725 زوج نابارور در این استان تامین و پرداخت شده است.

به گزارش همدان تیتر، فریبرز نیاستی اظهار داشت:یک میلیارد و ۶۰۰  میلیون تومان بابت هزینه های درمان نازایی و ناباروری پرداخت شد.  هزینه های درمان نازایی و ناباروری ۷۲۵ زوج نابارور در این استان تامین و پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان در هفته ملی جمعیت گفت:  یک میلیارد و ۶۰۰  میلیون تومان بابت هزینه های درمان نازایی و ناباروری پرداخت شد.

مدیرکل بیمه سلامت همدان بیان کرد: هزینه های درمان نازایی و ناباروری ۷۲۵ زوج نابارور در این استان تامین و پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت زوجین نابارور می توانند تا سن ۴۹ سالگی و تا سه دوره درمانی از خدمات درمانی نازایی و ناباروری به صورت بیمه ای بهره مند شوند.

فریبرز نیاستی افزود: مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰  میلیون تومان بابت هزینه های درمان نازایی و ناباروری زوج های نابارور در استان همدان پرداخت شده است و در مقایسه با سال ۱۴۰۰ که ۳۶ میلیون تومان برای درمان ۱۳ زوج  بوده است،  رشد بسیار چشمگیری داشته است .

مدیرکل بیمه سلامت همدان افزود: بیمه شدگان با مراجعه به مراکز دولتی و خصوصی طرف قرارداد ۱۰ درصد تعرفه دولتی هزینه های درمانی نازایی و ناباروری را بر اساس ضوابط مربوطه پرداخت می کنند و ۹۰ درصد هزینه ها را بیمه سلامت پرداخت می کند.

انتهای پیام/