روابط بین کارگر و کارفرما مبتنی بر عدالت باشد
روابط بین کارگر و کارفرما مبتنی بر عدالت باشد
استاندار همدان گفت: انتظار داریم در روابط بین کارگر و کارفرما عدالت اجرا شود و نباید حقی از کارگر یا کارفرما ضایع شود.

‍ به گزارش همدان تیتر، علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در در چهل و ششمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان، اظهار داشت: در ارتباط با روابط کار بین اداره کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی، کارفرمایان و کارگران بعضا مشکلاتی پیش می‌آید که بایستی برای رفع آنها تلاش کرد.

وی افزود:  در این راستا امروز ۱۰ مورد از همین مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای آنها راهکار ارائه شد.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد:  برخی از این اختلافات نیازمند اصلاح قوانین و مقررات مربوطه است.

وی بیان داشت: در رابطه با اصلاح قوانین ، بحث اصلاح روش‌های کاری در استان انجام می‌شود و مواردی که نیازمند اصلاح آیین نامه‌ است در قالب پیشنهاد به وزارتخانه ‌ذی‌ربط ارائه و اصلاح آن پیگیری می‌شود.

استاندار همدان متذکر شد: انتظار داریم در روابط بین کارگر و کارفرما عدالت اجرا شود و نباید حقی از کارگر یا کارفرما ضایع شود.

وی عنوان کرد: سرمایه‌گذاری‌های جدید و قابل توجهی در استان در حال انجام است که نمونه‌ی آن اقداماتی است که در شرکت شهرک‌ها در حال انجام است

قاسمی فرزاد اظهار داشت:  تقاضاهای تاسیس مجموعه‌های تولیدی در استان در حال افزایش است و مجموعه شرکت شهرکها در تلاش است که اراضی لازم را به شهرک‌ها الحاق کند و یا شهرک‌های جانبی ایجاد نماید که بتواند تقاضاهای موجود را پوشش دهد.

وی تصریح کرد: رویکرد ما احیای واحدهای راکد و رفع مسائل آنها است و تلاش ما این است که در سطح استان سرمایه‌های بلااستفاده را به چرخه تولید برگردانیم.

انتهای پیام/