مهمترین معضل مردم مشکل مسکن است
مهمترین معضل مردم مشکل مسکن است
نماینده مردم همدان گفت: مشکلات مسکن از مهمترین معضلات برای مردم است که دولت می بایست شرایطی را فراهم نماید که این مشکل هر چه سریع تر رفع شود.

به گزارش همدان تیتر،حمیدرضا حاج بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در  نشست هم اندیشی با نماینده ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان و استاندار،  فرمانداران و ائمه جمعه استان گفت: امروز شنیدیم که جلسات باید خروجی داشته باشد این مسئله بسیار مهم است ولی بیان مسائل و مشکلات در جلسه مهمتر است و خروجی جلسات میماند برای عملیاتی شدن مباحث مطرح شده در جلسات آینده که بررسی می شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکلات مسکن از مهمترین معضلات برای مردم است که دولت می بایست شرایطی را فراهم نماید که این مشکل هر چه سریع تر رفع شود.

وی افزود:از مسئولین و مدیرانی که در این نشست حضور داشتند میخواهیم که حرفشان را روشن و سریع و شفاف بازگو کنند.

حاج بابایی افزود: جلساتی که برگزار میشود یقیناً هیچگونه ضرری به دنبال ندارند و هر نشستی مطمئنا خروجی قابل قبولی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: فضای جلسات باید به سمت و سوی خوبی پیش برود و مشکلات برطرف شوند، و صرف وجود مدیران کنار هم خیلی خوب است باعث میشود مشکلاتی که وجود دارند با هم اندیشی در جهت برطرف شدن آن اقداماتی انجام شود.

نماینده مردم همدان با توجه به آمار  کاهش جمعیت در استان تاکید کرد: در امارگیری های قبلی اشتباهاتی پیش آمد و در آمارگیری قبلی جمعیت استان حدود ۱۳۰ هزار نفر کمتر اعلام شد که البته ما اعتراض خود را اعلام کردیم، اما این مساله می‌تواند در تخصیص منابع به استان اثرگذار باشد و آمار  جمعیت در استان باید اصلاح شود.