ضرورت راه اندازی واحد سیار مرکز فرماندهی مدیریت بحران
ضرورت راه اندازی واحد سیار مرکز فرماندهی مدیریت بحران
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: طرح دوام الوند به عنوان "داوطلب واکنش اضطراری محله" به زودی راه‌اندازی می شود.

به گزارش همدان تیتر، علی اکبر نظری در جلسه کمیسیون خدمات شهری محیط زیست و بهداشت شورا افزود: طرح دوام الوند در راستای افزایش ایمنی محلات شهر اجرا می شود که تحقق آن نیازمند توجه ویژه مدیرت شهری و استانی است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بر تخصیص بودجه برای تاب آوری همدان تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به حساسیت حوزه پدافند غیر عامل لازم است بودجه‌هایی برای این حوزه تخصیص یابد که متاسفانه شهرداری بودجه‌ای برای این موضوع تخصیص نداده است.

نظری با بیان اینکه حوزه پدافند غیرعامل باید به طور خودکار فعال شود، افزود: به نظر می‌رسد مجموعه شهری از حساسیت این حوزه نشناختی ندارد وگرنه به این حوزه توجه ویژه ای می کرد.

وی با بیان اینکه همدان به عنوان شهر تاب‌آور شناخته شده است، انتقاد کرد: چگونه ممکن است، برای همچنین جایگاه مهمی بودجه ویژه ای اختصاص داده نشود که این کم توجهی به حوزه را نشان می دهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اختصاص بودجه برای دبیرخانه شهر تاب آور داشت: طرح دوام الوند به عنوان “داوطلب واکنش اضطراری محله ” به زودی راه اندازی می شود برای این موضوع باید بودجه و هزینه در نظر گرفته شود.

نظری همچنین با اشاره به بروز حوادث غیر مترقبه در شهر تاکید کرد: لازم است واحد سیار مرکز فرماندهی مدیریت بحران برای اقدامات فوری ایجاد شود و این نیازمند حمایت شورا و شهرداری است.

انتهای پیام/