رئیس هیات ورزشی سه‌گانه همدان انتخاب شد
رئیس هیات ورزشی سه‌گانه همدان انتخاب شد
علی خدابنده لو به عنوان رئیس هیات ورزش‌های سه‌گانه استان همدان انتخاب شد.

به گزارش همدان تیتر، مجمع انتخابات رییس هیات سه‌گانه استان همدان به ریاست علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان و نایب رئیسی مجتبی راشدی دبیر فدراسیون سه‌گانه و با حضور سایر اعضای رای دهنده برگزار شد.

در این مجمع علی خدابنده لو با کسب یازده رای از یازده رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ورزش‌های سه‌گانه استان همدان معرفی شد.

همچنین در این مجمع اکرم اسدی به عنوان نائب رئیس؛ ستار سلطانی به عنوان خزانه دار؛ محمد رضا قربانی؛ معید جعفری ممتاز؛ علی امینی به عنوان اعضای هیات رئیسه و علی علی آبادی بعنوان بازرس قانونی انتخاب شدند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان در این مجمع گفت: تعداد ورزشکاران، تبلیغات، استقبال عمومی و شناخت عمومی در این رشته در سالیان گذشته بسیار محدود بوده است.

علی حقیقی افزود: انتظار داریم رئیس جدید این هیات به دنبال ترویج و گسترش این رشته مفرح و پرهیجان در سطح استان باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید شهرستان‌ها فعال شوند و از ظرفیت دستگاه‌های‌های اجرایی مانند نیروهای انتظامی و دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش استفاده کرد.

دبیر فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه همدان نیز در این مجمع گفت: ورزش سه‌گانه یکی از رشته‌های موفق در سطح کشور طی سال‌های اخیر بوده و همدان نیز در گذشته جزو افتخارآفرینان کشور در این ورزش محسوب می‌شود.

مجتبی راشدی افزود: استان همدان به لحاظ ویژگی جغرافیایی و کوهستانی یکی از بهترین مناطق برای رونق ورزش سه‌گانه است و می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های مهم این ورزش تبدیل شود.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود رئیس جدید هیات ورزش سه‌گانه استان همدان نسبت به استعدادیابی و ترویج این رشته ورزشی برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد تا بتوانیم در چهار سال آتی به موفقیت‌های ارزنده دست یابیم.

این مسوول ورزشی با تاکید بر اینکه رشته‌های موفق و مدال‌آور از حمایت ویژه دستگاه ورزش همدان برخوردار هستند، گفت: ورزش سه‌گانه استان همدان این ظرفیت را برای تبدیل شده به رشته‌ای موفق و مدال‌آور دارد.

راشدی افزود: روسای جدید هیات‌های سه‌گانه باید با انگیزه مضاعف در راستای تغییر و ارتقا جایگاه هیات در امر استعدادیابی، پرورش قهرمانان، همگانی شدن ورزش و ترویج ورزش در بین آحاد جامعه تلاش لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/