دولت سیزدهم با اراده تمام برای رفع مشکل مردم بسیج شده است
دولت سیزدهم با اراده تمام برای رفع مشکل مردم بسیج شده است
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با اشاره به ظرفیت‌های بالایی که در خاورمیانه وجود دارد، گفت: اگر می‌خواهیم به جایی برسیم باید روی پای خودمان بایستیم و اگر اراده داشته باشیم بسیاری از مشکلات را می‌توانیم حل کنیم و دولت سیزدهم هم با اراده تمام برای رفع مشکل مردم بسیج شده است.

به گزارش همدان تیتر، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) امروز در چهارمین مجمع سالانه هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج کارگران با بیان اینکه دولت سیزدهم از جنس مردم است  و با حضور در بین مردم در تلاش است که مشکلات آنان را حل کند، اظهار داشت: اراده مردم باعث شد که انقلاب اسلامی شکل بگیرد و برای ادامه راه انقلاب در تمامی ابعاد نیازمند یک اراده قوی هستیم و لزوم رسیدن به استقلال فرهنگی و اقتصادی داشتن اراده است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که نباید اقتصاد را شرطی کنیم، گفت: در ۸ سال گذشته برخی مسئولین منتظر بودند تا اروپا کاری کند و حل مشکلات اقتصادی کشور را به آنان گره زده بودند و این مشکلات که امروز می‌بینیم ناشی از همان طرز تفکر است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با اشاره به ظرفیت‌های بالایی که در خاورمیانه وجود دارد، افزود: اگر می‌خواهیم به جایی برسیم باید روی پای خودمان بایستیم و اگر اراده داشته باشیم بسیاری از مشکلات را می‌توانیم حل کنیم و دولت سیزدهم هم با اراده تمام برای رفع مشکل مردم بسیج شده است.

سردار مجیدی با تأکید بر اینکه اگر به این اعتقاد برسیم که خود مشکل کشور را حل کنیم، آینده روشنی خواهیم داشت و این امر به‌زودی محقق خواهد شد، ادامه داد: بسیاری از مشکلات در داخل حل خواهد شد و نباید تکیه به اروپا کرد، امروز جهان چندقطبی شده و زمینه برای کار فراوان و امیدها افزایش یافته است و مشکلات اقتصادی قابل رفع خواهد بود.

وی گفت: مجامع بسیج برای ارائه راهکارهای برون‌رفت از مشکلات است تا بتوانیم با ارده‌ای قوی  انقلاب اسلامی که زمینه‌ساز ظهور است را به دست صاحب بر حقش برسانیم.

انتهای پیام/