جبهه امروز، جبهه تولید و اقتصاد است
جبهه امروز، جبهه تولید و اقتصاد است
معاون سیاسی استاندار همدان گفت: جبهه امروز، جبهه تولید و اقتصاد است و امروز تولیدکنندگان با نگاه به درون باید در مقابل دشمنان ما بایستند و با افزایش کیفیت تولیدات داخلی با تولیدات خارجی رقابت کنند.

به گزارش همدان تیتر، «مهدی باب‌الحوائجی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان امروز در چهارمین مجمع سالانه هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج کارگران اظهار داشت: جهت رفع مسائل واحدهای تولیدی و کارخانجات برنامه‌ریزی دقیقی از سوی استانداری همدان با محوریت معاونت اقتصادی استانداری صورت گرفته است تا مشکلات واحدهای صنعتی استان حل شود.

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم ایجاد نشاط اجتماعی در میان مردم است، گفت: با برگرداندن اعتماد عمومی به بدنه اجتماع و ایجاد رفاه عمومی می‌توانیم نشاط اجتماعی ایجاد کنیم و رفاه عمومی زمانی ایجاد می‌شود که تحرک اقتصادی در بین کارگران، کارگاه‌ها و کارخانجات وجود داشته باشد.

معاون سیاسی استاندار همدان خاطرنشان کرد: تحرک اقتصادی وقتی به وجود می‌آید که تولید قوی باشد و تولیدی که برگرفته از علم و فناوری و بهره‌وری بالایی داشته باشد باعث رفاه اقتصادی و اجتماعی می‌شود.

وی بیان داشت: یک روز رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل در شرایطی که حتی یک سیم‌خاردار هم نداشتیم در برابر دشمنان ایستادند و دشمنان انقلاب بهترین جوانان ما را گرفتند اما نهال انقلاب آبیاری و تنومند شد و به برکت خون شهیدان چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت

باب‌الحوائجی ادامه داد: اما این موضوع نباید باعث شود تا از علم‌آموزی و فناوری عقب بیفتیم و جبهه امروز، جبهه تولید و اقتصاد است و امروز تولیدکنندگان با نگاه به درون باید در مقابل دشمنان ما بایستند و با افزایش کیفیت تولیدات داخلی با تولیدات خارجی رقابت کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروز در جنگ اقتصادی هستیم، گفت: مملکت ما، مملکت اهل‌بیت و امام حسین (ع) است و دشمنان نمی‌توانند مردم ما را از آن تفکر جدا کنند اما ما مسئولین باید برنامه‌ریزی کنیم در خدمت تولیدکنندگان باشیم.

معاون سیاسی استاندار همدان خاطرنشان کرد: آینده دولت سیزدهم برای خدمت‌رسانی به مردم آینده‌ای روشن است و شما در سفر اخیر رئیس‌جمهور به روسیه دیدید که در همان کاخی که زمانی گورباچف در آن حضور داشت، به نماز ایستاد و ندای الله‌اکبر در آن فضا پیچید و اسلامیت را در آنجا تعریف کرد و بلافاصله بعد از بازگشت به سفر شهرستانی برای رفع مشکلات مردم رفتند.

وی تأکید کرد: دولت سیزدهم، دولتی مردمی و برگرفته از مردم است و به لطف خدا و تلاش تولیدگران، مشکلات اقتصادی هم به‌زودی حل خواهد شد و با تلاش تولیدگران بسیجی شاهد حرکت‌های جدی در عرصه جبهه اقتصادی خواهیم بود.

انتهای پیام/