برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان
برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان
جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان برگزار شد.

به گزارش همدان تیتر، جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان با حضور حضرت آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه‌های علمیه استان،  علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، رئیس و برخی اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و مسئولین کمیته‌های اجرایی دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان، برگزار شد.

حضرت آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان در جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان گفت:امروز نیازمند گسترش روحیه‌ای جهادی همانند روحیه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در جامعه هستیم.

امام جمعه همدان عنوان کرد: خدمات اجتماعی فراوانی در حاشیه این کنگره ارائه می‌شود که جای تقدیر و تشکر دارد، تمرکز بر اجرای برنامه‌های مرتبط با کنگره شهدای استان در آموزش و پرورش باید خیلی بیشتر و با جدیت پیگیری شود.

شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم یک یادواره برای بزرگداشت شهدای روحانیت با حضور حضرت آیت‌الله نوری همدانی و یادواره‌ای با حضور ۸ هزار دانش‌آموز به نیابت از ۸ هزار شهید استان برگزار گردد؛ که اقداماتی خوب و ارزشمند است که بسیاری از مشکلات ما با توسل به همین شهدای انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس حل شده است.

استاندار همدان در جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان، گفت:قدرت بازدارندگی ایران اسلامی و ایستادگی در مقابل دشمنان از برکات هشت سال دفاع مقدس و خون پاک شهداست.

علیرضا قاسمی‌فرزاد تاکید کرد: از ظرفیت و اختیارات نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی برای تأمین اعتبارات لازم جهت برگزاری کنگره شهدا استفاده شود، در راستای برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در حال انجام است.

انتهای پیام/