میز خدمت در تمام استان همدان برپا خواهد شد
میز خدمت در تمام استان همدان برپا خواهد شد
استاندار همدان گفت: طی برنامه‌ریزی که صورت گرفته، میز خدمت را حداقل ماهی یک‌بار به صورت مستمر و منظم در نماز جمعه شهرستان‌های دهگانه استان برگزار خواهیم کرد.

به گزارش همدان تیتر، علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در حاشیه حضور در برنامه برپایی میز خدمت در نماز جمعه همدان، اظهار داشت: حضور در ادامه حرکت و سیاست دولت سیزدهم، میز خدمت را در مصلی نماز جمعه آوردیم تا از نزدیک با مردم در ارتباط باشیم.

وی بیان داشت: مدیرانِ دستگاه‌های اجرایی به دلیل مشغله و گرفتاری‌های زیادی که دارند، ممکن است مردم برای مراجعه به آن‌ها با موانع رو‌به‌رو بشوند، از این طریق راحت‌تر و بدون تشریفات با آن‌ها ارتباط برقرار خواهند کرد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: میز خدمت با این هدف برگزار شد تا مردم و نمازگزاران محترم، پس از نماز جماعت، مشکل و مسائل خود با هر یک از دستگاه‌های اجرایی را با مدیران مربوطه در میان گذاشته و مدیران نیز بلافاصله آن‌ها را پیگیری و حل و فصل کنند.

وی گفت: کسانی که نتوانستند مسئله و مشکل خود را در این برنامه حل و فصل کنند، بعدا با هماهنگی مدیر دستگاه اجرایی به صورت حضوری به اداره مربوطه رفته و مشکل خود را پیگیری و به نتیجه می‌رسانند.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: مجموعه بازرسی استانداری نیز در محل برگزاری میز خدمت حضور دارند و درخواست‌هایی را که توسط مردم ارائه می‌شود، ثبت و ضبط کرده، تا در وقت مقتضی به آن‌ها رسیدگی شود.

وی  افزود: طی برنامه‌ریزی که صورت گرفته، میز خدمت را حداقل ماهی یک‌بار به صورت مستمر و منظم در نماز جمعه شهرستان‌های دهگانه استان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/