احداث پل عابر پیاده در بلوار فاطمیه
احداث پل عابر پیاده در بلوار فاطمیه
مدیر منطقه دو شهرداری همدان گفت: اجرای مراحل پایانی پروژه احداث پل عابر پیاده بلوار فاطمیه با 60 میلیارد ریال اعتبار انجام شد.
به گزارش همدان تیتر، حجت کریمی جاوید اظهار کرد: با اجرای چندین پروژه انسان محور و ایجاد ایمنی در معابر سطح منطقه، شهرداری منطقه دو در این راستا احداث پل عابر پیاده بلوار فاطمیه که یکی از پروژه‌ها که بسیار اثر گذار بوده و می‌تواند باعث کاهش مخاطرات جانی و مالی گردد اجرایی نمود .

مدیر منطقه دو شهرداری همدان گفت: اجرای مراحل پایانی پروژه احداث پل عابر پیاده بلوار فاطمیه با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

حجت کریمی جاوید با بیان اینکه پروژه پل عابر پیاده در یکی از پرترددترین بخش‌های بلوار فاطمیه است گفت : این پروژه با مشارکت سازمان مهندسی شبکه حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلید خورد و با دقت و سرعت در دست اجرا میباشد.

وی تصریح کرد: نظر به اینکه تردد در این مسیر افزایش چشمگیری داشته و نیاز بود تا مسائل ایمنی و ترافیکی لحاظ گردد که با اجرای این پل این نیاز برآورده شد مدیر منطقه دو افزود: طول این پل عابر پیاده ۴۰ متر و ارتفاع از کف خیابان ۵٫۵متر و ارتفاع پل۲٫۵  متر و عرض آن ۳متر است که با هزینه‌ای بالغ بر۶۰ میلیارد  ریال هم اکنون در ایستگاه آخر عملیاتی قرار داشته و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید  .

کریمی جاوید با اشاره به اینکه تمام تلاش خدمتگزاران مردم بر ارائه خدمات وسیع و گسترده در همه عرصه های شهری است اظهارداشت: یکی از خدمات مهم در این راستا احداث پل های عابر پیاده است که علاوه بر تسهیل در تردد مردم ، با هدف کنترل و کاهش ترافیک احداث می شوند.

وی افزود : لزوم احداث پل های عابر پیاده بمنظور تسهیل در تردد شهروندان و افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و بار ترافیکی بخصوص در معابری که به لحاظ وجود تقاطعات، سرعت بالای خودروها را شاهد هستیم، احساس می شود.

مدیر منطقه دو شهرداری همدان در پایان تصریح کرد: پل‌های عابرپیاده در حفظ ایمنی جان عابران و شهروندان نقش موثری دارند چرا که از یک سو از تردد عرضی عابران از معابر جلوگیری می‌کنند و از سوی دیگر در روان‎‎سازی ترافیک نیز نقش موثری دارند.

انتهای پیام/