آموزش‌های همگانی و تخصصی عمومی در جهت افزایش تاب‌آوری شهروندان
آموزش‌های همگانی و تخصصی عمومی در جهت افزایش تاب‌آوری شهروندان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: آموزش یکی از زیرساخت‌های تاب‌آوری است و آمادگی داریم برای افزایش تاب‌آوری شهروندان، آموزش‌های همگانی و تخصصی عمومی داشته باشیم.

به گزارش همدان تیتر، علی سنجربیگی اظهار کرد: فلسفه تشکیل نهضت بین‌المللی صلیب سرخ کمک بی طرفانه به مجروحان و آسیب‌دیدگان در مخاصمات بین‌المللی بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با تأکید بر اینکه تا کنون خدمات متعددی در حوزه‌های امداد و نجات، جوانان و… توسط جمعیت هلال احمر در کشور و استان ارائه شده است، گفت: سال گذشته با برنامه‌ریزی بیش از یک‌هزار و ۲۴۴ برنامه برای جوانان در استان، بیش از ۱۰۰ هزار نفر از این برنامه‌ها بهره‌مند شدند.

وی گفت : کاشت بیش از ۱۰۰ هزار اصله درخت در کشور توسط داوطلبان طی ۲۰ دقیقه از اقدامات شاخص این جمعیت بود.

سنجربیگی به اجرای بیش از ۷۲۳ پروژه به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد تومان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع بیش از ۲۲ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف توسط جمعیت هلال احمر خدمات و کمک ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان ادامه داد: با اجرای طرح خود امدادی در سوانح و حوادث بهترین تیم‌های پیشرفته و واکنش سریع را در محلات خواهیم داشت و در بحران‌ها و وقوع حوادث زمان طلایی از دست نخواهد رفت.

سنجربیگی در ادامه گرامیداشت یاد و خاطره ۱۶ شهید امدادگر استان در دوران دفاع مقدس را از برنامه شاخص امسال جمعیت هلال احمر برشمرد و خاطرنشان:کرد: بنا داریم در خردادماه و در حاشیه برگزاری کنگره هشت‌هزار شهید استان و به پاس فداکاری‌ها و ایثارگری این شهدا این مهم را انجام دهیم.

انتهای پیام/