کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در همدان
کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در همدان
فرمانده انتظامي استان همدان گفت : مقدار 200 کيلوگرم مواد مخدر ترياک در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و انتظامي البرز کشف شد.

‍ ‍به گزارش همدان تیتر، سردار “سلمان امیری” در تشریح این خبر گفت:در پی گزارشات واصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس استان و تلاش های اطلاعاتی بر روی اعضای یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت : مقدار ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و انتظامی البرز کشف شد.

وی افزود: در همین راستا و پس از انجام رصد های اطلاعاتی مشخص شد اعضای باند مذکور با شیوه و شگرد های پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان همدان می کند.

سردار امیری گفت: اعضای این باند اقدام به انتقال یک محموله کرده که در یک عملیات ضربتی، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی البرز خودرو متهم را در ورودی شهر همدان ، موردشناسایی و  بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی استان بیان داشت: در همین رابطه از داخل خودرو ۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: یک متهم در این رابطه دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف که متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/