برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی_اسلامی در همدان
برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی_اسلامی در همدان

به گزارش خبرنگار همدان تیتر، «مسعود ویژه» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در کشور با آن مواجه هستیم گاهی اوقات دست ما خالی بود اما تلاش کردیم که اتفاقات خوبی را برای حمایت از اصحاب رسانه رقم بزنیم و با […]

به گزارش خبرنگار همدان تیتر، «مسعود ویژه» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در کشور با آن مواجه هستیم گاهی اوقات دست ما خالی بود اما تلاش کردیم که اتفاقات خوبی را برای حمایت از اصحاب رسانه رقم بزنیم و با کمک وزیر ارشاد موفق به اعزام خبرنگاران به مشهد شدیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه روستاها و عشایر دوستدار کتاب افزود: در روستاهای زیادی این برنامه اجرا شد و روستای شاهنجرین برای دومین سال متوالی در این بخش برتر شناخته شد.

ویژه از برپایی تعدادی غرفه کتاب و میز خدمت در مصلی نماز جمعه همدان خبر داد و گفت: سخنران قبل از خطبه این هفته نماز جمعه همدان بنده خواهم بود.

وی با اشاره برگزاری جام جهانی گفت: در این راستا در تلاش هستیم تا شور و نشاط در بین مردم ایجاد کنیم و پس از برگزاری جلسات برنامه‌های مختلفی برای این رویداد برنامه‌ریزی کرده‌ایم. همچنین در خصوص اکران و اجرای زنده جام جهانی باید یک بررسی میدانی انجام دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی از هفتم تا نهم آذر در استان همدان خبر داد و یادآور شد: این رویداد با این سبک برای اولین بار در همدان رقم می خورد و تبادل و رقابتی در این نمایشگاه شکل می‌گیرد و شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود‌.

وی عنوان کرد: اتفاق دیگر که برای سال دوم است رخ می‌دهد تهیه بسته‌های فرهنگی با عنوان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، که با توجه به اعتباری که از طریق وزارت ارشاد اختصاص داده شد، تشکل‌های مردمی طرح‌هایی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه دادند و این طرح‌ها در کارگروهی بررسی شد و اعتباری برای آنان در نظر گرفته شد و شروع به فعالیت کردند و بسیاری از نشست‌های ازدواج، پیشگیری از اعتیاد و …. که در سطح شهر برگزار می‌شود ماحصل این طرح است.

ویژه افزود: امسال آسیب شناسی از نحوه جمع آوری طرح‌ها داشتیم و نواقص را  برطرف کرده، منتظر هستیم که زمان فراخوان اعلام شود تا طرح‌ها بر اساس هر منطقه داوری شود‌‌.

وی با تاکید بر افزایش شورو نشاط اجتماعی گفت: خیلهی از مراسم‌های ما همچون جشن تولدها الگو گرفته شده از غرب است با اجرای طرحی تحت عنوان شادمانه در نظر داریم الگو ارائه دهیم و با فصاسازی محیط‌های عمومی بتوانیم فضایی نشاط آور برای مردم فراهم کنیم. ما برنامه‌های ملی فراوانی همچون جشن نوروز و شب یلدا داریم و به متناسب آنان باید جنگ‌های شادی برگزار کنیم.

انتهای پیام/